بستگی داره به عرضه و تقاضا داره
خونه ی مامانم اینا گرگانه داروخونه ها بیشتر از دو تا نمیدن
ولی خودم نکا زندکی میکنم یهویی سهمیه ی کل ماه رو یه داروخونه بهت میده
سهیمه ده تاس هر ماه میگیریم
ماهی ۱۰ تا
هرچند تا ک داروخونه موجود باشه اگ کم باشه یکی یا ۲تا میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.