خانما سهمیه شیرخشک دولتی ماهی چندتاس؟

۶ پاسخ

مطمعنید آخه من میگیرم چهار تا . بعد دخترم باید هشت تا یا ده تا بگیریم

ازاد چنتا?

۱۰ تا عزیزم

۱۰ تا عزیزم

ده تا

۱۰ تا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدمبین مامان محمدمبین ۱۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر هفته دوازدهم بارداری