سهمیه شیر خشک هر ماه چندتاس

۵ پاسخ

ماهی ۱۰ تا

من آنقدر ناراحتم شیرخشک میدم
شیرم کم شده سی نمیشه
میترسم رفته رفته شیرو‌گرونتر کنن یا پیدا نشه
حیف شیرخودم نبود🥲

۲۰ تا شده با کدملی

گفتن هشت تاش کردن جدیدا

۱۰ تا دولتی ۴ تا آزاد جمعا ۱۴ تا

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۸ ماهگی
مامان ماهوین🌙💕 مامان ماهوین🌙💕 ۳ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی