تو هفته های من کسی لک داشته؟مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

ببین لکه بینی توهیچ هفته ای طبیعی نیست..احتمالا هماتوم داری برو دکتر سونوانجام بده و دارو بهت بده..من تا۱۰هفته تقریبا داشتم ولی مشکلم هماتوم نبود کمبود پروژسترون بود ک دکتربهم دارو داد

برو دکتر شاید هماتوم

شیاف میذارم هر۱۲ساعت

سوال های مرتبط

مامان پناه✨ مامان پناه✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری