کسی اسید فولیک به بچش میده؟

۵ پاسخ

من میدادم ولی دیدم رفلاکس اش بدتر شد قطع کردم با هماهنگی دکترش

من میدم بخاطر بی اشتهایی و کم خونیش

الانم لیپوفولیک ب12 میدم که داخلش اسید فولیک هم داره

آره من میدادم

نه من فقط مولتی بااهن

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان درنا مامان درنا ۱ سالگی
مامان نهال
ملاح مامان نهال ملاح ۱۱ ماهگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد