سرلاک گندم وسیب .گرفتم دخترم نمیخوره چه جوری بدم

تصویر
۵ پاسخ

اینا اشغالن

من بچم میخوره ولی بعدش اسهال میشه نمیدونم چرا😕

سرلاک هروبیبی هشت غله بهش بده خودت باید طعم بدی بهش اینجوری طعمی که دوست داره بهش میدی و همیشه یه طعم نمیشه

با خرما شیرینش کن

خودت بخور😂
بعضی بچه ها دوستندارم طعماشو باید ببینی چی دوسداره یا بایچی دیگه ک دوسداره قاطی منی بدی بخوره

سوال های مرتبط