بچه ها طبق ازمایشم نی نی من دختره؟

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام عزیزم‌دکتر مراقبت بارداری و زایمانت کیبود؟ راضیی اخلاق و کارش ؟

درخواست میدی

اصلاربطی نداره

سلام خوبی عزیزم یه پیجی هست تشخیص جنسیت آنلاین انجام میده پیامش بده کمکت میکنه
این پیج اینستا روبیکا ایتا سروش nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

احتمالا اره

کجاش نوشته دختره ؟ این آزمایش سندروم هاست و سلامت بچه رو نشون میده که سالمه خداروشکر

به اینا اعتماد نکن

عزیزم این ازمایش غربالگری بعد NT هست که دقتش ۶۰ الی۷۰ درصده،و در ضمن جنسیت رو مشخص نمیکنه،اون آزمایشی که جنسیت رو‌مشخص میکنه و دقتش ۹۹ درصده اسمش سلفری یا NIPT هست،و اینکه اینجا اصلا جنسیت جنین ذکر نشده به اعداد اکتفا نکن،اگر جنسیت برات مهمه که الان بدونی اون آزمایشی که گفتم باید بدی،من ۲۰خرداد انجام دادم با هزینه هفت میلیون

اره عزیزم

😑😑😑😑.

ولی اینم یه حدسه خیلی نمیشه اکتفا کرد بهش

اصلا به آزمایش اکتفا نکن برای منو همه گفتن پسره ولی دختره😅

اره

چه ربطی داره به این

سوال های مرتبط

مامان آلاء 🎀 مامان آلاء 🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته سی‌ام بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردآلو💙 مامان گردآلو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری
مامان اویان مامان اویان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیا🥰🌸 مامان آنیا🥰🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آگرین مامان آگرین روزهای ابتدایی تولد
مامان Aram مامان Aram هفته نوزدهم بارداری