گوگولییی،هرچی هست سلامت باشه😍😍
واییی ننه😊مشخصه خوشکله🥰
بسلامتی گلم منم دختر دوس دارم
انگار دختره
وای ننه
اره فکر کنم
مبارکه عزیزم منم دعام کن اول سلام و سلامت باشه بعد دخمل باشه اگر خدا صلاح بدونه
من چهارم وقت انتی دارم
شوهرم دوست داره بچه اول پسر باشه منم کاری ندارم میگم هر چی باشه سالم باشه
فکر کنم دختره
بله معلومه از صورت ظریفش که دختره
اینم مال منه...نظرشماچیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.