دوستان امپول ریه درمانگاه میزنن یا برم بیمارستان

۵ پاسخ

درمونگا بزن

من بیمارستان بودم برام زدن

من درمانگاه زدم

من رفتم خدمات پرستاری برام زدن موقعه قند نداشته باشی میتونی بری درمانگاه

چراانقد زودددد؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان فندق ‌اقاهاکان مامان فندق ‌اقاهاکان ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا💖 مامان پرنسا💖 هفته سی‌وپنجم بارداری