بچها از صبح ترشح آبکی دارم
طبیعیه؟

۱ پاسخ

خودتو تمیز کن تو حالت دستشویی بشین عطسه و سرفه الکی بکن اگ نشتی داد ابی اومد کیسه ابته باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان گوگولی🩵👼🏻 مامان گوگولی🩵👼🏻 ۲ ماهگی