مامانا دخترم وزن۷۴۰۰بود تو ۶ماهگی
خوبه ؟ش

۴ پاسخ

اگه توی چارت دفترچه واکنسش بین دوخط نارنجی قرار داره یعنی خوبه

دخترم زود ب دنیا اومده گهواره ۵ماهه هس
سن درستش هم البته همین ۵ماهه
تولدش ۲کیلو‌بوده

تولد چند بود؟؟

دختر شما ک ۶ ماه نیست

سوال های مرتبط

مامان مــ🌙ــاهــلیـن مامان مــ🌙ــاهــلیـن ۸ ماهگی