۷ پاسخ

خیلی بده حتما باید شروع کنی تا با غذا آشنا بشه اگه دیر بدی دیگه قبول نمیکنه فقط شیر میخوره

از ۶ ماهگی بده ولی نزار تو ۶ ماهگی یهو شروع کنی دو هفته ای زودتر شروع بهش پوره این چیزارو بده تا آمادگی داشته باشه

چرا دیر بدی خیلیا زودترم میدن

پزشک اطفال دیروز برای پسرم کمکی تجویز کرد ۶ روز دیگه ۵ ماهش تموم می شه و خدا رو شکر وزن گیریش هم اکی بوده

ن عزیز باید بدی بعدن بچه معدش خراب میشه اذیتش میشه باید زود شروع کنی من واسه پسرم ۴ماهگی شروع کردم

بنظرمن ۶ ماهگی دیرهم هست

سر موقع بده
نه زودتر
نه دیر تر...
درستش پایان ۶ماهگیه...
البته من خودم ده روز زودتر شروع کردم...

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان مــ🌙ــاهــلیـن مامان مــ🌙ــاهــلیـن ۸ ماهگی