۳ پاسخ

@komaki_koudake_man تو روبیکاست عزیزم خیلی کمکت میکنه

من با فرنی برنج شروع کردم بعدش حریره بادوم بعد کدو حلوایی بعد سیبزمسنیو کره
الانم همرو باهم قاطی مسکنم یکم اب قلمم میزنم
برای بیرونم فرنی هفته غله با خرما شرکت مذجانو میدم
از سرلاکا فرنی برنج و حریره بادمو خریدم
ولی اشتباه کردم گندمش بهتره چون اون دوتارو خوذم درست کردم

تو روبیکا سرچ کن غذا کودک ایده زیاد میاره

سوال های مرتبط