عزیزان سونو ۷ هفتگي از روی شکم یا داخل؟🥲

۳ پاسخ

واسه من واژینال بود . واژینال دقیق تره

دیگه همه سونوهای بارداری شکمین
اصلا سونو واژینال انجام نمیده هیچ دکتری

سوال منم هست ولی من شندیم میگن سنو واژینال برا خانم باردار اصلا خوب نیس واقعیت داره یا نه ؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد روزهای ابتدایی تولد