۳ پاسخ

آره منم دارم طبیعیه

اره عزیزم

اگه شذید باشه نه ولی درحد کم مشکل نداره که دکتر بمن میگف اگ درد کمیم داشتم شیاف بژارم سرویکسمم خوب بود حتی

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی