۴ پاسخ

آره من ولی نخورد

برای اسهال نیست برای اینکه آب بدنش جبران بشه

بله دختر من ماه پیش که اسهال بود دکتر براش نوشت
ولی نصفش و خورد

آره من دادم
چون آب بدنش کم شده بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۷ ماهگی