۸ پاسخ

منم طول سرویکسمو از ۲۴ هفته دیگه دکتر برام ننوشته.

راست میگه دهانه رحم کم کم ، کم میشه که اماده بشه برای زایمان فقط قبل ۲۰ هفته نباید خیلی یهو بیاد پایین

دیگه جاش محکمه حتمانگرانش نباش

عزیزم دکتر بخاطر کم شدن نینی چی گفت الان حرکت نینیت چطوره ؟

پس چرا واسه من نوشت و استراحت مطلق شدم و شیاف و آمپول بهم داد

آره دیگه مهم نیست . خطر رو رد کردیم

برا منم تالان دکترم ننوشته با این که جای دیگه سونو میرم

واقعا درسته یعنی من به ۳۰ برسونم‌خیالم راحت میشه بخدا سر کلاژ هم هستم باز همش پر استرسم با اینکه دوهفته پیش سونو دادم سرویکسم۳۵ بود

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان پسرم 💙 مامان پسرم 💙 ۱ ماهگی
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وپنجم بارداری