دوستانی که هم هفته من هستند وزن بچتون چقدره؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

دکتر من از روی شکم گفت،وزنش خوبه،واسه همین تو سونو وزن نخواسته بود،منم یادم رفت از دکتر سونو بپرسم.

منم بعد آنومالی نرفتم، ولی تو ۲۳ هفته بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ گرم میشه معمولا

من ۲۳ هفته رفتم ۶۴۲ گرم بود

من ۱۸هفته موقع انومالی رفتم گف ۲۱۱ گرم تازگی نرفتم فعلا

من ۲۳ هفته و ۲ روز وزن بچم ۵۹۱ گرم بود

من انومالی که رفتم دیگه سونو نرفتم مگه شما دوباره سونو رفتی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسا🥹🎀 مامان پرنسا🥹🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری