بچم سینمو نمیگیره چیکارکنم😭😥

۷ پاسخ

برو کلینیک شیردهی اونجا کمکت می کنند

زردی نداده

از شیرت بزن به نوک سینه ات بعد بهش بده

شیرخشکی که میدی بهش بریز رو سینه ات و بزار دهنش یا با قطره چکون از کنار سینه ات شیرخشک بهش بده که فک کن با مکیدن شیر میره دهنش و با مزه شیر خودت قاطی بشه

از شیرت بدوش بزن رو سینه ات بزار دهنش یا آب قند بزن

شیر داری؟

خیلی کوچولوعه. طبیعیه. بلدنیست هنوز. شما تمام تلاشتونو کنید.

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی