یه سینمو بچم نمیگیره چیکارکنم عیبی نداره؟

۵ پاسخ

چرا مواد شیر دو سینه باهم متفاوته. باید هردورو بخوره

به زور بده
وقتی گرسنه بود اول اون سینه تو بده
چون بعد خودتم اذیت میشه بچه فقط از یه سینه شیر بخوره

حتما سعی کن بهش بدی اگه هم نمیدی شیرتو بدوش

سایز سینه هات باهم فرق می‌کنه بعد

تلاش کن بگیره بعدا سینه هات نامتقارن میشه

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد