سلام عزیزم خوبی مبارکت باشه نی نی خوبه تو تاپیکام نگاه میکردم دیدم تاپیک گزاشتی ببینم زایمان کردی ک دیدم ۱۳ روزه ماشالله خدابرات نگش داره انشالله
عزیزم شیر خودتو بدوش چون الان آغوزه خیلی برای بچه خوبه یا شیرخشک درست کن بعد سینتو بزار دهنش اروم با قطره چکان بریز رو سینت یا گوشه لبش اینجوری هم سینتو میک میزنه یاد میگیره هم شیرشو میخوره
شیرتو بدوش یکم
خودت مزه کن ببین خدای نکرده تلخ نباشه
اگر خواستی شیر خشک بدی بریز رو دهنتشو بزار بغل سینت با سرنگ شیر خشک بهش بده تشویق شه میک بزنه
به هیچ عنوان شیشه شیر نده دیگه اصلا نمیگیره منم همین اشتباه و کردم از مشاوره های شیردهی کمک بگیر خیلی کمکت میکنن
عزیزم قدمش مبارک باشه
ازمشاور شیردهی بیمارستان کمک بگیرید
و اینکه
سینتون بشورید شیر بدوشید با قطره چکون بزارید سینتون همینجور که مک میزنه قطره قطره دهنش کنید. نگران نباشید قشنگ میگیره
گشنش بشه میگیره
زمان میخاد
از پرسنلابخواه کمکت کنن
شیرتو بدوش با شیشه بده هر روز چند بار سینتو بذار روی لبش تا بو کنه چند روز طول میکشه تا بگیره
از مشاور شیر دهی استفاده کن
یا بخش اطفال بیمارستان مشاوره داره خیلی کمک کننده است
سینتو شیرین کن بزار دهنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.