خانما واکسن کزاز زدم تب کردم چیکار کنم؟ نگرانم

۷ پاسخ

وای منم هفته دیگه این موقع باید بزنم از الان دارم میترسم

بمن بهداشت گف اگه تب کردی میتونی استامینوفن ساده بخوری

طبیعیه مایعات بخور

من هنوز نزدم😌

استامینوفن ساده بخور

یه استامینوفن ساده بخور و دست و صورت و و پاهات و هی بشور تا تبت بیاد پایین

فک‌کنم‌فقد من بیدارم هیچیم سرم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری