۱۵ پاسخ

من هنوز حس نکردم ۲۰ هفته شدم😂

اگ جفتت خلفی باشه ممکنه از یکی دو هفته دیگ متوجه بشی

شاید بارور نکنین ولی بخدا برامن انگار ماهی تو شیکممه قشنگ حس میکنم تکونشو با این هفته کم

من سر دختر دقیقا سر ۱۷ هفته اولین تکوناشو حس کردم.بازم بستگی به جای جفت داره جلوی شکم باشه دیرتر حس میکنی

کلی باید منتظر باشی من تا الان حس نمیکنم و طبیعیه

من از ۱۸ هفتگی تکوناش حس کردم

فعلا زووووده

به زودی انشالله 😍😍

بهش فکر نکن فقط استرس می گیری
زمان معین خودش قشنگ تکوناش شروع می شه

هنوز که خیلی زوده ، اگه بچه اولته از ۲۲ هفته میفهمی ، اگه بچه دومت باشه احتمالا از ۱۸ هفتگی ، من الان در حد نبض میفهمم اونم گاهی اوقات

من از ۱۸ هفتگی شروع شد قشنگ حس کردنش

کاش یه دستگاه بود هر لحظه ضربان قلبشو باهاش چک نیکردی

تقریبا همون 18 به بعد

واااااای خدا واااقعا دیگ مردم از بس استرس کشیدم ک زندس …قلبش میزنه اصلا

بارداری اول ۱۹ هفته به بالا

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان شکوفه گیلاسم 🩷 مامان شکوفه گیلاسم 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد