آیا چیپس سرکه‌ای برای نینی ضرر داره؟؟

۱۲ پاسخ

چیپس و پفک تو همه دوره ها مضره عزیزم
برای نی نی مقدار کمش نه ولی زیاد بخوری فشارت می‌ره بالا چون هم چربی هم نمک زیادی داره

عزیزم هرچیزی ب اندازع میشه خورد

منم که خیلی هوس نمی کنم ولی ابجیم هرروز می خورد

سرکه ای خوب نیس سعی کن درحد رفع هوس بخوری

کم بخور زیاد نخوری بهتره

میگن چیپس و پفک مخصوصا پفک برای بچه زردی میاره وقتی به دنیا میاد

من خیلی چیپس هوس میکنم فقط ۲ بار خوردم کل بارداری چون ضرر داره ولی دلم میخواد دست خودم نیست

من موقع ویارم فقط چیپس و. ماست حالم و. خوب میکرد نه زیاد در حد یک مشت کم

من ک هی میخورم

نه مقدار کمش‌ اشکالی نداره

کلا چیپس و پفک مضره ولی اگه هوس کردی بخور اشکال نداره منم خیلی هوس میکنم

ن بابا منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد