من سرفه میکنم برای نینی ضرر داره؟

۴ پاسخ

نه هيچي نميشه

اره ب دهنه رحم فشار میاره مخصوصا سرکلاژیا

نوچ نترس .سرماخوردی؟

نمیدونم والا منم ۱هفته بیشتر مریض بودم همش عطسه و سرفه🥴

سوال های مرتبط

مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی