مامانا کیاشیرخشک ببلاک 1 میدن?وزن دهیش خوبه.

۳ پاسخ

من میدم
هضمش بهتر از بقیه بود واسه بچه هام

بچه هات الان چند کیلو هستن؟؟

وزن دهی عالی دخترم یکماهگی4850هس

برا پسر من نساخت یبوستش میکرد

سوال های مرتبط

مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۱۰ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا ❤️❤️ مامان هدیه خدا ❤️❤️ ۱۴ ماهگی