شما چجوری به بچه ها کشمشو مویز میدین؟

۴ پاسخ

همینجوری میریزم توی پیاله میزارم جلوش

من میدم همینجوری خودش میخوره

مویز رو یکم با دستم له میکنم میزارم دهنش

نمیدم دالدرد میشه

سوال های مرتبط

مامان دلــوینم🐣♥️ مامان دلــوینم🐣♥️ ۲ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی
مامان م🌙اه یار مامان م🌙اه یار ۲ سالگی