انجیر ، خربزه، مجازه؟

۴ پاسخ

خربزه خیلی حساسیت زاست نده بنظرم بهش

مجازه ولی خربزه به شدت گرمی و حساسیت زا هستش اول تست کنین

من نمیدم بهش

ببین جفتشون حساسیت زا هستن ولی اول از انجیر شروع کن من خودم تو این سنی که دارم خربزه بخوره گلوم اینقدددددد اذیت میکنه که به غلط کردن میافتم

سوال های مرتبط

مامان ۲توت فرنگی مامان ۲توت فرنگی ۱۳ ماهگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان گل پسرام❤️ مامان گل پسرام❤️ ۱ سالگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان دختر گلی🎀 مامان دختر گلی🎀 ۱ سالگی
مامان Maneli🩷✨ مامان Maneli🩷✨ ۱۲ ماهگی
مامان محمدعامرجان مامان محمدعامرجان ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 ۱ سالگی