۴ پاسخ

عزیزم گروه زدم تو روبیکا پر ایده غذایی برا کوچولو دوست داشتی@Massomeh87پیام بده عضوت کنم

کره پاستوریزه
و یا روغن زیتون
تازگیا چون یبوست پیدا کرده روغن زیتون برای رفع یبوست یکم میریزم و کره هم برای طعم دار شدن غذا
هردورو میریزم

پوره سیب زمینی زود نیسن یبوست نمیاره پوره هویج و کدو هم دادین

حیوانی بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علی ♥ مامان علی ♥ ۱۰ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۵ ماهگی
مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی