هرچی میخورم بعدش حالت تهوع میگیرم چرا؟!😩

۵ پاسخ

قرص تهوع نمیخوری؟؟

دمیترون بخور

بهتر میشی عزیزم
من ک همچنان درگیرم با تهوع شدید

عزیزم شایع ترین علائمه بارداری دیگه

خب یک حالت طبیعی و اینکه نشانه سلامت بارداریته اگر نداشتی ناراحت شو

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️👼🏻 مامان پناه❤️👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری