خانوما انتی ۱.۴۰خیلی بالاس؟

۳ پاسخ

واس منم یکو چل بود دکتر گف خوبه نگران نباش عزیزم

واسه من ۱.۶ بود
دکتر گفت خوبه

ن کاملا نرماله

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین هفته سی‌وششم بارداری