۴ پاسخ

عددش بالا نیست و نگران نباش ولی دکترا میگن حتما باید سلفری بدی چون براساس این اون آزمایش خون ان تی ام بهت جواب میدن و بعد میگن برو سلفری

به نظرم آزمایش ان تیا نده یه راست سلفری بده

ازمایشت هم بده ببین اون چطوره

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری