۴ پاسخ

تا ۳. خوبه
ولی الان دکترا عدد بالای ۲ رو میفرستن سلفری
بیین نظر دکتر چیه

نرماله اما اگه میخوایید خیالتون راحت باشه یافری بده

بسته به اینکه موقع ازمایش دقیقا چند وقتتون بوده داره و تا جایی که شنیدم تا عدد دو ونیم سه نرماله

فکر کنم زیر ۳ خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان علی و 🩵 مامان علی و 🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری