سلام خانما عدد ان تی ۲/۱ بالاس؟؟؟سنم ۳۸ساله

۳ پاسخ

من ۲.۹۴بود برام دعاکن گفت شنبه آینده بیا سلفری بده

نه با توجه به سنت اوکیه ولی بنظرم با دکتر ژنتیکی مشورت کن،چون دوستمم همین عدد بود

نه عزیزم نگران نباش
ولی به دکترم نشونش بده

سوال های مرتبط

مامان شاهان رضا👑💕😘 مامان شاهان رضا👑💕😘 ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد هفته چهلم بارداری
مامان علی و 🩵 مامان علی و 🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری