سلام خانما میگم عدد ان تی ۱/۳۳
باشه خوبه؟؟

۷ پاسخ

آره عزیزم

اره خوبه‌از من ۱/۳۷بود

ممنونم 🙏

اره خوبه

نرمال و طبیعی

زیر ۳ طبیعیه منم ۱/۴بود

عالیه

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام زمان مامان هدیه امام زمان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان رضا👑💕😘 مامان شاهان رضا👑💕😘 ۳ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته چهلم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری