عدد ان تی ( ۱/۸) خوبه؟؟مشکلی نیست؟؟

۳ پاسخ

تا ۳ طبیعیه نگران نباش.

بین ۱تا ۲عالی قبلش و بعدش ریسکه

۱ به بالا احتمال ریسک میدن میگن باید سلفری بدی،البته این بستگی ب دکترت داره شاید دکترت حساس نباشه بگه نیاز نیس ولی اگه حساس باشه باید انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته چهلم بارداری
مامان سوگی مامان سوگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری