میشه بهم ایده جشن دندونی و تم تولد یکسالگی بدین؟؟

۲ پاسخ

دندونی قسمت نشدبگیرم دیروزبذدن یدونه عکس انداختم ازش برای تولدشم آتلیه میبرم حالاشایدی تولدباخانواده ماهم براش بگیرم

منکه میرم آتلیه فرمالیته میگیرم ازش یادگاری بمونه. اخه جشن بگیریم اینا بچه هستن هیچی نمیفهمن که.حداقل با آتلیه ی کلیپ و عکسی ازشون بیادگار بمونه

سوال های مرتبط

مامان نیهان 🩷 مامان نیهان 🩷 ۱۳ ماهگی