۵ پاسخ

من کلا نزدم ونمیخام بزنم وابده بابا قبلا مگه این چیزا بود

نه منم دکترم گفت بزن اما ب هفته اشاره نکرد منم شنبه انشاالله میزنم

معمولا ۲۸ تا ۳۲ هفته نهایتا ۳۴ هفته میزنن

برای چی باید بزنیم؟؟

دکترت نگفت چند هفته بزنی؟
معمولا ۲۸ تا ۳۲ میزنن
من ۲۸ زدم

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓 مامان رقیه🍓 ۸ ماهگی
مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۴ ماهگی
مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی