۶ پاسخ

سلام عزیزم شما دوفامد ک مصرف میکردید خون ریزی مثل قبلا داشتید؟ اخه من دوفامد مصرف میکنم خون کم میاد و قهوه ایه

سلام از بقایای سقط اخیر من مونده بود ۲ سی‌سی بعد دکترم آزیرومایسین۲۵۰ و دوفامد داد ک از روز ۱۴ پریود بخورم یعنی اینا رفع میکنه گفت بعد اینکه اونارو خوردی پریود شدی بیا

برا شما گفت چجوری بخوری؟

منم داده بهم امروز دکتر برا من گفت برا تنظیم قائدگی

یه بسته ده تایی

برا من دوفامد داد خوردم خوب شد کیستم

سوال های مرتبط

پریا پریا قصد بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دهم بارداری