۹ پاسخ

بوشون خوبه؟؟
من جانسون گرفتم ولی از بوش خوشم نمیاد

خوبه بنظرم قیمتشون مبارک باشه گلم بسلامتی ازشون استفاده کنی من هنوز هیچ نگرفتم

همه اینا چند گرفت عزیزم

ضد عفونی کننده شیشه شیر هم گرفتی عزیزم؟

مبارک باشه منم شوینده لباس و دستمال مرطوب و ضد لک پینو گرفتم چون تعریفش شنیدم ولی شامپو و لوسیون و اینارو چیکو گرفتم، بعدم عزیز سعی کن تا حد ممکن از پودر بچه استفاده نکنی

عزیزم مبارکش باشه❤️❤️❤️❤️
این چه مارکیه عزیزم ندیدم تا حالا؟

منم پینو گرفتم برای بچه ها بوشون خوبه😍🤌

ای خداااااا عزیزم
مبارکش باشه
مارکش خوبه عزیزم تحقیق کردی ؟

همش چند شد؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۳ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۹ ماهگی
مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد