۷ پاسخ

دخترتم سزارینه؟

شبیری هم میگن همین حدودا میگیره. اونم خیلیا راضی بودن ازش. میخوای اونم بپرس😄

عمرانی پور هم بین 6 تا 10 تومن میگیره

من دکترم یزدانیه. زایمان دوم گفت ده میلیون. دیگه زایمان اول و.. رو نمیدونم

هیشکدوم😶

عزیزم فهمیدی میشه به منم بگی❤

درخواست میدی گلم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری