خانوما قطره آ د رو از کی باید بدیم ب بچمون؟

۶ پاسخ

این ک گفتم برای یبوست بودا

شربت لاکتولوز
یک قاشق در یک لیوان آب قاطی کن روزی دوبار

من از ۱۵روزگی میدم یک قطره چکون

ب من گفتن از روز سوم شروع کنم

سلام به پسر من ک از تو همون بیمارستان دادن ۳ساعتی۳قطره
گفتن رفتی خونه دیگه هر صبح یه ۱سی سی یا همون قطره چکون

از پانزده روزگی،یه قطره چکان

سوال های مرتبط

مامان 🎀دلوین🎀 مامان 🎀دلوین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسا💖✨ مامان آیسا💖✨ ۱۲ ماهگی
مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۶ ماهگی
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی
مامان كـایــــرا♥ مامان كـایــــرا♥ ۲ ماهگی