۳ پاسخ

انشالله بسلامتی و دل خوش زایمان کنی

ای جانم بسلامتی زایمان کنی عزیزم برا ما هم دعا کن😍🧿🫂

ولی من دردای خیلی شدیدی دارم فک نکنم ب ۶ مرداد برسونم مطمئنم بچم تیری میشه

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۲ ماهگی
مامان رادوین🫀 مامان رادوین🫀 ۱۵ ماهگی