خانما امپور روگام اگه ۲۹ هفته یا ۳۰ هفته بزنیم عیب داره ؟

۵ پاسخ

میگن بهترین زمانش بین ۲۷ تا ۲۹ هفته هست

من‌۲۸ زدم دکتر نوشت

سلام گروه خونی خودتون وهمسرتون مخالف بود؟؟

چی هست ؟ من نزدم اصلا

نه
من تازه هفته 34زدم

سوال های مرتبط

مامان هلیاو محمد طاها مامان هلیاو محمد طاها ۹ ماهگی
مامان هلیاو محمد طاها مامان هلیاو محمد طاها ۹ ماهگی