مامانای عزیزی ک دخمل باردارید از علائم هاتون بگید

۵ پاسخ

من حتی رژیم داشتم

اصلا مشخص نیست رو علائم من همش علائم پسر رو داشتم رفتم انومالی 17هفته گفت دختره

اصلا ب علاعم نیس هرکسی یجورع

ان تی بمن احتمال دختر داده ...هیچ علایمی ندارم... ن تهوع ن چیزی انگار ن انگار...
اصلا ب این چیزا نمیشه اعتماد کرد...

عرض شود خدمتتون که همه علائم پسرو داشتم😂😂
به علائم نیست خوشگلم

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری