سلام مامانا واکسن ۶ ماهگی چجوریه توصیه ای دارین برام

۲ پاسخ

پسر من خیلی راحت بود هم خیلی کم گریه کرد هم تب نکرد خدا رو شکر خوب بود و اسون

پسرمن تو شش ماهگی خیلی اذیت شد نسبت ب واکسن های قبلی دو سه روز کشید تا خوب بشه استامینفون میدادم بهش

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی