از چندماهگی شیشه شیر میدین دست بچه بگیره؟

۵ پاسخ

بچه من از اول چهارماهگی دیگه می گرفت شیشه شو

دخترمن ک هنوز نمیگیره..اگرهم بگیره یکم میگیره میفته ‌‌..من صبرم زیاده ..هروقت دلش خواست میگیره ..من نوکرشم براش میگیرم دخملی رو خخ

اگه هم میدی خودت کنارش باش خطر خفگی داره

دخترمن هنوز اونجوري نميتونه بگيره

۶ به بد خودتم مواظبش باش

سوال های مرتبط

مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی
مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی