خانما بچه از چند ماهگی می‌تونه خودش شیشه شیر دست بگیره ؟بدون کمک‌

۸ پاسخ

سلام بچه تو 5 ماهگی شکمش کم کار میکنه از چی بعد هم از وقتی واکسن 4 ماهگی زدم اشتها کم شد برای شما هم اینطوری

برای من از سه ماهگی گرفت

من پسرم ۲ماه و نیمش بود گرفت خودش

والا دختر من عمدا نمیگیره.پسرم از سه ماه گرفت.اما دخترم دوس نداره نگه داره

دخترمن ۶وماه ونیمه...بعضی وقتها میگیره

واکسن ۴ ماهگی میخواد بزنه دخترم هنوز نه غلت میزنه ...نه شیشه شیر میتونه دست بگیره ...البته جنسش شیشه هست سنگینه

پسر من از اواسط چهار ماهگی می‌گرفت
بچه ها باهم متفاوتن اصلا مقایسه‌ نکن
مثلا پسر من هنوز نمیتونه بشینه ولی یکی از مامانا بچش ۵ ماه بود بچش می نشست

از سه ماه و‌نیم به بعد گرفت

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 💙🐣 مامان امیرعلی 💙🐣 ۶ ماهگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی