۳ پاسخ

قدیمی ها میگن دختر ۵ ماهگی پسر ۷ ماهگی میشینن

منم نمیدونم لایکم کن بفهمم

بچه هایی ک شیر مادر میخورن ک مستقل نمیشن اصلا ولی شیرخشک خوبیش اینه از ی سنی مستقل خودش میخوره خیلی خوبههه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی
مامان 💚سیدمحمد💚 مامان 💚سیدمحمد💚 ۱۱ ماهگی