پسر من میگرفت ولی زود از دستش میوفتاد الان یکی دوهفتس ک قشنگ تو دستش نگه میداره ولی خب هنوز انچنان کنترلی نداره مثلا دندونیو میگیره دستش تا بیاد بکنه تو دهنش دوسه بارشو میکنه تو چش و چارش😅
سه ماهش بود میگرفت
در عوض هنوزم غلت نمیزنه هر بچهای یک جوره
همین موقعا دیگه میتونن معمولا
۳ ماهگی در حد چند ثانیه
چهار ماهگی بیشتر
بچه من فردا پنج ماهش میشه بلندشم که میکنم هنوز دستش نگه میداره دیگه
از ۴ ماه دستش و دراز میکنه
ولی زیاد نمیتونه مدیریت کنه
دختر من ۳ماه و نیم گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.