۵ پاسخ

پسر من میگرفت ولی زود از دستش میوفتاد الان یکی دوهفتس ک قشنگ تو دستش نگه میداره ولی خب هنوز انچنان کنترلی نداره مثلا دندونیو میگیره دستش تا بیاد بکنه تو دهنش دوسه بارشو میکنه تو چش و چارش😅

سه ماهش بود میگرفت
در عوض هنوزم غلت نمیزنه هر بچه‌ای یک جوره

همین موقعا دیگه میتونن معمولا
۳ ماهگی در حد چند ثانیه
چهار ماهگی بیشتر
بچه من فردا پنج ماهش میشه بلندشم که میکنم هنوز دستش نگه میداره دیگه

از ۴ ماه دستش و دراز میکنه
ولی زیاد نمیتونه مدیریت کنه

دختر من ۳ماه و نیم گرفت

سوال های مرتبط